Що ж до самого процесу, то очікування "Щас я як все повишукую покраще і подешевше, замовлю, оплачу онлайн і відправлю доставку на 12 адрес" мало так само мало спільного з дійсністю, як та перша історія, коли я вам казала, як уявляла, як розсилаю яскраві іграшки і памперси, а прийшов список з проханням про гречку, зубні щітки і мило.

Я думала, Епіцентр онлайн – хороший вибір з огляду на те, що там багато знижок і акцій і є різнопланові товари в одному місці. Як дуже помилялася. По-перше, в Епіцентру нема опції "Замовити доставку третій людині", щоби оформити доставку на НП комусь іншому, потрібно змінювати всі дані в своєму профілі (12 разів!). По-друге, Епіцентр зберігає, звичайно, історію замовлень, але опції "Повторити замовлення" там немає. Звичайно, Епіцентр не може розділити одне замовлення на 12 рівних частин по одній штуці кожної з назв і розіслати їх на 12 різних адрес, про це навіть мова не йшла.

Коротше, я прийняла рішення замовити це все собі додому, перепакувати і розіслати самотужки та за допомогою добрих людей (а саме Віки і Тані), нна.

Отож. Я отримала справжнє задоволення від збирання посилки і вишукування товарів, бо я страшно люблю робити подарунки, і мій внутрішній жлоб дуже тішиться, коли знаходить десь щось класніньке подешевше, а оскільки була задача купити побільше потрібного на лімітовану суму, то це було просто свято онлайн-шопінгу якесь. Ну, в усьому іншому це реально була жесть.

Це прямо трошки відкинуло мене в майже-рік-тому, коли в умовах локдауну з двотижневим немовлям на руках я намагалася купили онлайн все необхідне (читай - все) в німецькомовному інтернеті німецькомовної країни з дуже специфічною поштою. Десь тут на початках цього блогу є пост про пошту Австрії з матюками, він же – про бейбі-блюз.

Так от, мова рідна, Нова пошта ок, але навіть якщо виставити фільтр, щоби шукати серед товарів, які не просто продає лише Епіцентр (якщо ви не знали – епіцентр онлайн це маркетплейс і там куча товарів, які продає дядя Коля з-під Харкова, тому їх можуть доставляти вам як завгодно довго і в якому завгодно стані і Епіцентр загалом за це не дуже відповідає), але які наявні в одному й тому ж конкретному Епіцентрі і доступні для доставки, то це взагалі не означає, що ці товари дійсно є в наявності, дісно стільки коштують і дійсно доступні для доставки.

І не те щоби Епіцентр міг прямо так проглянути ваше (моє) замовлення за якийсь час після, власне, замовлення і такий – це є, а цього нема, вибачте. Ні. Це відбувається поетапно, обов'язково по телефону і в будь-який час доби, але переважно не дуже в зручний – типу в 19:40 чи в 08:50 вам дзвонить Сергій або там Наталя і каже, що ви замовили 12 шапок, але їх 10, а замість лосося в олії є лось в олії, і на іншому складі, і мило не можна переміщувати, а позиція НКПЩЗУ-17 може бути доставлена окремим замовленням через сто п'ятнадцять годин. Всмислі, що за позиція НКПЩЗУ-17, ви що, не пам'ятаєте, що ви замовляли?

Окремо варто зазаначити, що доставка безкоштовна від забору до обіду – тобто від 5 тис грн, але лише до 30 кілограм об'ємної ваги. До 5 тисяч грн ви платите за доставку, а після 30 кілограм об'ємної ваги (я вам по секрету скажу – практично що завгодно по мірках Епіцентру більше ніж 30 кг об'ємної ваги, моє замовлення наприклад було 90 кг об'ємної ваги).

Якщо ви мене давно читаєте, ви знаєте, як мені пригорає від сервісу "В нас на сайті написано, що ХХ є, але насправді він коштує вдвічі більше і взагалі його нема, він під замовлення, очікувати 18 світлових років, повна передоплата і підпис кров'ю", тому щоразу, коли Сергій на Наталя стримано повідомляли мені, що замість рису можуть доставити мені шпакльовку по акції чи що три товари по 13 грн кожен не можуть перемістити з складу на склад, тому довезуть окремо через день і за повну вартість доставки, я просила зв'язатися зі мною когось, хто підкаже, як з цим всім бути, бо це напроч позбавлено логіки, до того ж кожен раз непрогнозовано мінялася об'ємна вага (що це таке взагалі, кстаті?) мого замовлення, бо "її рахує комп'ютер" і вартість заносу на поверх відповідно. Тому на п'ятий раз я покрила менеджерку х.ями (так, я пишу це в бейбі-блозі, сорі).

Окей, для справедливості зазначу, що моя розповідь охудожнена і мені не пропонували лося та шпакльовку, і я прям на &^$й теж нікого не послала, але зреагувала досить пристрасно і грубо, коли за п'ятим разом мою уже погоджену доставку розбили на частини, бо щось знову виявилося неможливо переміщувати (в операторів Епіцентру є класна відповідь на будь-яке "Чому" – "Бо це неможливо").

Тоді мені нарешті перетелефонував відділ якості і виявилося, що все, чого нема, можна довезти безкоштовно, а ще мені зробили знижку 400 з чимось грн (в результаті я разом з памперсами для Міші докупила ще смішних шкарпеток за знижкою на іншому сайті, а також витратила на всю цю історію разом 9577 з зібраних 10299, так що 722 грн ми додамо в результат наступної лотерейки, і так, я фанатію від цих подвоєних закінчень сум, які чомусь повиходили).

Після цього, власне, мені додому доставили ці 90кг об'ємної ваги і 60+ фактичної мил, шампунів, кремів, вітамінок, консервів, рідин для миття, гречки, фломастерів, зубних щіток-міньйончиків, губок та нутелли. І це ще м'ячі, які я замовила, думаючи що це м'ячі, виявилися 5 см в діаметрі, блін. В нашому випадку це виявилося скоріше добре, але взагалі я би про таке попереджала покупців – ну, що це не м'яч, а м'ячик. А загалом все ок, там були навіть тепла шапка, яка може підійти й дорослому, й дитині, та мило-пластелін – це щось таке як слайм, типу і граєшся, і миєш руки, коротше стрьомна ядучого кольору штука в прозорій коробочці.

В Міші було свято упаковки, стільки коробочок, пакетів, пупирки і паперу вона ще не скоро (сподіваюся) побачить знову, а в нас з Танею (моєю директоркою і жертвою моїх ідей) – свято перепаковки. Це було ще кручє, ніж коли я переїжджала в червні.

Ну і десь після цього я нарешті здохла. Коли 12 посилок були уже посортовані, поскладані, рідини, які можуть перелитися та креми з ненадійними кришечками були запаковані по одній в плівку (Таня свята жінка), мені знадобилося більше тижня, щоби врешті це все розіслати. Ну, бо це важкі штуки (5,5 кг кожна посилка), незручні для переносу, а я працюю, а потім в мене нема няні і живу я сама з 11місячною Мішею.

Коротше, тоді мене відвідав інсайт, що неможливо віддати те, чого в тебе нема – в мене, по ходу, закінчилися сили і час. Тому коробки і пакети стояли собі в мене в вітальні, займаючи її значну частину. Допоки впродовж тижня ми, ледве живі, не перетаскали на НП і УП шість посилок по одній-дві, а в суботу інша свята жінка Віка не винесла решту разом зі мною в машину, ну і я її відвезла на відділення і вона там це все уже розсилала. Доставка обійшлася загалом десь 950 грн, теж різні посилки (ідентичні за змістом і вагою) коштували по-різному, але їй-богу, не було в мене сил ще і з цим розбиратися.

А сьогодні одна з цих жінок прислала мені фото своєї доньки з цим всім ділом, і слайм і м'ячик уже були, звісно, розпаковані, і в неї в руках, і обличчя її було цілком задоволене, а це ж ще навіть нутеллу не відкрили, і я зрозуміла, що все це було правильно, хоча й трошки вийшло через ж%@&у. Тож дякую вам ще раз.

Тут лінк на наступну лотерейку, на користь Місто добра - Центр доброти для мами і дитини. Беріть участь, не пошкодуєте – по-перше, можна виграти крутий набір настільних ігр від Видавництво настільних ігор Feelindigo. А по-друге – це Центр, так що всі доставки будуть на одну адресу, і можливо мені таки вдасться замовити та надіслати все онлайн, без пригод...